aOK1CMJ    JN69WN    WAZ 15    ITU 28

OK1ROZ

20 last QSO

QRP závod 2012
QRP závod jsme letos absolvovali z iniciativy Luboše OK1ZDA, jelikož Jirka OK1ZJH, František OK1FHT a Petr OK4PZ byli na dovolené a Luboš chtěl poznat naši kótu. Nakonec přijel i čerstvý ženáč Petr OK1SPR i čerstvý otec malé Nikolky Tomáš OK5TVR, tak jsme mohli závod absolvovat. Pravdou je, že závod jel především Luboš, trochou do mlýna přispěli Petr a Tomáš, já jsem se musel věnovat činnostem, které byly taky v plánu. Tomáš nahrál nový program do meteostaničky OK5TVR-6 a společně s Liborem OK1ALX, Michalem OK1LOL a Robertem OK1POR vyměnili zařízení diginy OK1CMJ-2. Celkem se nás sešlo na kopci 12 a odpoledne zajel na návštěvu Roman OK1UFM. Co se týče závodu, udělali jsme 75 spojení, dosáhli 11619 bodů a ODX byl 9A2LX v JN95LM a to 601 km. Nutno říci, že to mohlo být lepší, ale vzhledem k množství vedlejších prací a zájmů přítomných to ještě docela ušlo. Počasí nám tentokrát přálo, někdy až moc, že nebýt přístřešku Luboše, tak by se tam v tom vedru nedalo vydržet.

Polní den 2012
Na Polní den jsme tentokrát vyrazili ve třech - OK1CMJ, OK1FHT a OK1ZJH. Ostatní měli rodinné povinnosti (OK4PZ-rodinná dovolená, OK1SPR-vlastní svatba, OK5TVR-očekávání narození potomka). Začátek opět s komplikacemi - pršelo, tak jsme toho využili a zgenerálkovali jsme anténní systém převaděče OK0BR, na kterém docházelo k občasným únikům. Po 18té hodině jsme se dostali i na to závodění. Počasí nám tentokrát přálo až do 14té hodiny, kdy se začalo zatahovat a z dáli bylo slyšet zlověstné bouření, tak jsme se rozhodli závod ukončit a stanoviště sbalit, což se ukázalo jako správný počin. Jakmile jsme vše uklidili, spustila se průtrž mračen s pořádnou buřinou. Nutno říci, že František OK1FHT a Jirka OK1ZJH uklízeli stožár se strachem, že do nich uhodí, naštěstí se tak nestalo, tak jsme mohli z úkrytu pozorovat jak se na vrcholku kopce valí 10 cm vody. Jak to pak vypadalo v údolí jsme viděli, když jsme se rozjížděli do svých domovů. Ale i tak nutno zkonstatovat, že jsme udělali 175 spojení 32706 bodů, což je náš solidní průměr na to, že jsme začali později a o to dřív skončili.

Rok 2011
Rok 2011 byl pro závodění velice nepříznivý. I když jsme na Polní den vyrazili a závod odjeli, tak na fotky a jiné mimo závodní aktivity nebyla nálada, protože počasí mělo své vrtochy a bylo hodně deštivo a chladno. Ve finále Petr OK1SPR z pracovních důvodů nestihl odeslat závodní deník, tak jsme se ve výsledkové listině ani neobjevili.

Polní den 2010

Jirka testuje Pepovo domácí samohyb

Je to ďábelská mašina

Frčí to jako hrom

Koukej to zaparkovat jede se závodit

Petr OK1SPR, Pepa OK1CMJ, František OK1FHT, Jirka OK1ZJH dole Tomáš OK5TVR

Jirka OK1ZJH už vyměnil samohyb za rádio

A výzva už je v éteru

Anténa už to vysílá

Tomáš OK5TVR to taky zkouší

Pepa OK1CMJ a Petr OK1SPR se připravují

A toto je zázemí, pěkné horko.

Tomáši prolaď to

Zázemí

Paseka

Věž meteoradaru

Jirka s dětma u vrcholové značky